اس ام اس تنهایی

تنهایی های من . . .

اس ام اس تنهایی

 من درگذشته ام در گذشته ام !

*

از یک گوشه ی اتاق به گوشه ی دیگر سفر می کند تمام فاصله اش تا من همیشه همین قدر است تنهایی !

*

یه وقتایى حس آخرین بیسکویت مونده تو بسته ساقه طلایی رو دارم ! شکسته و تنها

*

ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﯾﺮنسلت ﺭﻭ به ﺟﺎ ۱۴۴ ﺑﺎ ۱۴۱ ﺷﺎﺭﮊ ﮐﻨﯽ !

*

تنهایی یعنی گوشیت روی سایلنت نباشه اما هی نگاش کنی

*

این بار مبلغ قبض موبایلم خیلی کم شده بود اما اصلا خوشحال نشدم عددی که تنهایی ام را به رخم می کشید

*

تنهایی یعنی موقعی که تنها میری لباس بخری تو اتاق پرو از آینه بپرسی “بهم میاد ؟

*

تنها که باشی آرزو میکنی کاش یکی اسمت را صدا کند ، حتی اشتباهی

*

این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم شاید از این تنهایی خلاص شدم

*

تنها یک تنها می داند تنهایی تنها درد یک تنها نیست

*

چه یه وجب چه صد وجب تنهایی یه دنیاست

*

تنهایی یعنی آدم واسه گوشیش که تو خونه جا مونده یه میس کال بندازه که وقتی رسید خونه دق نکنه که هیچ تماس و مسیجی نداشته

*

تنهایی ام را دوست دارم بوی پاک نجابت می دهد

*

من برای تنها نبودن آدم های زیادی دور و برم دارم آن چیزی که ندارم کسی برای “با هم بودن” است

*

آدم‌های تنها آزروهای کوچکی دارند شبیه اینکه کسی در خانه را به رویشان باز کند

*

مثل آتیش تو صحرا یا که طوفان تو دریا مثل ظلمت توی شب ها جون به لب موندم و تنها

*

می زند باران نفرت بر پشت شیشه حکم قلبم را نوشتن تنهایی تا به همیشه

*

برف می‏بارد به آخر خیابان رسیده ‏ام پشت سرم را نگاه می‏ کنم و رد پای تنهایی ام را می ببینم که از دوردست ها شروع شده است

*

آشنایان کهن را خبری از دل تنهایم نیست غم دل با که بگویم که کسی یادم نیست

*

هر که در سینه دلی داشت به دلداری داد دل نفرین شده ی ماست که تنهاست هنوز

*

همه نیمه گمشده و مکمل شونو پیدا کردن ،ما هنوزمتمم مون روهم ندیدیم!

*

چه دردیست در میان جمع بودن.ولی درگوشه ای تنها نشستن

*

نهایی یعنی آرامش این که مجبورنباشی هرشب به کسی بگویی:‏”شب بخیرعزیزم‏”‏هی دنیا

*

همه مراباخنده های بلند می شناسندبیچاره بالشم با گریه های بی صدا

*

تنهایی یعنی: بری بیرون دروکه بستی یادت بیوفته گوشیتوخونه جاگذاشتی,بابات بگه بروبیاربگی بیخیال کسیوندارم بهم زنگ بزنه ونگرانم بشه

*

سلامتی اونایی که همدم تنهاییشون فقط و فقط یه گوشیه و یه هندزفری

*

اززندگانیم گله داردجوانیم. شرمنده جوانیم ازاین زندگانیم.

*

هیچ گاه به کوچه بن بست ناسزا نگو رنج بن بست بودن، برای کوچه کافی است

*

آنقدر تنها شده ام که حتی مرگ هم تحویلم نمی گیرد

*

هنوز رو خاکیم یادمان نمیکنند.وای به روزی که خاکمان کنند

*

خدایا یاخیلی بزن عقب ، یا بزن بروجلو اینجای زندگی دلم خیلی گرفته

*

چه غریب ماندی ای دل نه غمی.. نه غم گساری نه به انتظار یاری نه ز یار انتظاری

*

محتاج درک شدن نیستم فقط دردم می آید وقتی خر فرض می شوم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 15 آذر 1393برچسب:,ساعت19:33توسط یونس |